Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Kültür Yolu Uluslararası Gaziantep Gastronomi Festivali (GastroANTEP) çerçevesinde Festival Park’ta kurulan Lezzet Sokağı’nı ziyaret ederek vatandaşlarla bir araya geldi