Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, Kurban Bayramı nedeniyle yayımladığı mesajda, “Millet olarak sevinç ve mutluluğumuzun doruk noktaya ulaştığı Mübarek Kurban Bayramı’na ulaşmış bulunuyoruz. Kurban Bayramı daya
Güneydoğu Anadolu İhracatçı Birlikleri (GAİB) Koordinatör Başkanı Mete Akcan, Kurban Bayramı vesilesiyle yayımladığı mesajda, bayramların birleştirici gücüne vurgu yaparken, toplumsal dayanışmanın ve paylaşım kültürünün
Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz, Şirinevler Mahallesi’nde kadınlarla bir araya gelerek mahalle sakinlerinin talep ve önerilerini dinledi. Buluşmada geçtiğimiz haftalarda yaşanan afet sonrası bölgede yürütülen çal
SANKO Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Güner Dağlı, Ramazan Bayramı dolayısıyla yayımladığı mesajında; bayramların birlik, beraberlik ve dayanışmayı güçlendiren özel günler olduğunu belirtti.
Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, 2026 yılının sevgi, kardeşlik, hoşgörü, birlik ve beraberlik, dayanışma duygularının hâkim olduğu bir yıl olması temennisinde bulundu.
Gaziantep Yardım Vakfı Başkanı M. Turgay Eren, 32 yıldan bu yana eğitime hizmet etmenin yanında, toplumsal yardımlaşma ve dayanışma konusundaki faaliyetleri ile de örnek olmaya çalıştıklarını söyledi.
Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü kapsamında belediye çalışanlarıyla bir araya geldi ve belediyenin görev şehitlerinin kabirlerini ziyaret etti.
Şehitkamil Belediyesi tarafından 5 farklı bölgede kurulan iftar çadırı, her gün binlerce kişiye hizmet ediyor. Vatandaşlarla iftar sofrasında bir araya gelen Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz, “Ramazan ayı boyunca
Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, katıldığı bir televizyon programında, Suriyelilerin güvenli ve gönüllü geri dönüşleri için yürütülen çalışmalarla ilgili açıklamalarda bulundu. Şahin, Gaziantep'in 13 yı
Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü dolayısıyla yayımladığı mesajında, “1 Mayıs; alın teridir, emektir, direniştir, özgürlüktür. 1 Mayıs işçinin, emekçinin bayramıdır” ifadesine yer ve
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ve 6 Şubat Dayanışma Derneği iş birliğinde yapımı tamamlanarak şehre kazandırılan 6 Şubat Gençlik Merkezi, Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek’in katılımıyla hizmete açıldı